TJ SOKOL NEMILE a ČČK NEMILE VÁS  ZVE NA 6. ROČNÍK BĚŽECKÉHO ZÁVODU

KTERÝ SE USKUTEČNÍ 21. ŘÍJNA. 2023 NA HŘIŠTI V NEMILI

REGISTRACE

Trasa závodu 2023 - POZOR ZMĚNA TRASY

Trasa závodu pro rok 2023 dozná kvůli změně charakteru lesního porostu změn. Změna trasy se týká výběhu nad Hněvkovský hřbitov. Letos nepoběžíme na hráz přehrady k chatě a dále od chaty doprava přes první zátoku nahoru na "přehradovou cestu" a dále na "Triangl (nad krávy). V zátoce už se úplně rozpadly klády, které nám usnadňovali přechod mokřiny a za ní jsou dost popadané stromy, které hlavně pejskařům mohou velmi zkomplikovat cestu. Seběh z Trianglu po odbočení vpravo směrem do lesa a na přehradovou cestu je dost nebezpečný, protože je cesta velmi zničena těžbou, která v posledních letech proběhla.

Z těchto důvodů jsme se rozhodli pro změnu trasy. Trošku nás to mrzí, protože si nevychutnáte pohled na celou přehradu z její hráze, ale hlavně z důvodu bezpečnosti jsme neměli jinou možnost. Nechceme, aby se někdo zbytečně zranil a nemohl si užít zbytek běžeckého podzimu.

Letos tedy poběžíme takto. Po výběhu z areálu hřiště Nemile se dáme standardně vlevo po silnici směrem na Lupěné. Mineme křižovatku na Zábřeh a poté také odbočení na Nemilku. Po dalších cca 150 metrech uběhnutých po silnici u odbočení na Hněvkov vklouzneme úzkou cestičkou do lesa ("nad Čapkem"), kde už začínáme stoupat směrem pod Hněvkovský hřbitov. Zde dále běžíme po lesní cestě a kousek před koncem lesa odbočíme, kvůli velkému spadlému stromu, do prava a běžíme kus po hranici lesa až odbočíme na louku. Po výběhu na louku nová trasa závodu vede po louce kolem hranice lesa okolo posedu až ke křížku nad Hněvkovských hřbitovem. U křížku se dáme do prava a běžíme po přehradové cestě až na rozcestí Klárinka - Růžové údolí. To už znáte.